Snowfall
Make Them Birds Fly
Franklin sliter med realitetene i sitt nye foretagende. Teddys mistro til Alejandro øker. Gustavo konfronterer sine nye partnere.
Franklin skaffer hjelp for å få tilbake det han har blitt frastjålet. Midt under en våpenhandel får Teddy et uventet besøk. Gustavo, Lucia og Pedro leter etter en syndebukk.
Franklin og Leon tar seg av tyven. Teddy tyr til drastiske midler for å beskytte CIA. Lucia og Gustavo finner tonen etter nattens hendelser.
Franklins ubesluttsomhet skaper problemer på Jeromes grillfest på nasjonaldagen. Teddy og Alejandro er strandet. Lucias familie gransker Gustavo.
Franklin vender seg til Jerome for å få veiledning, noe som resulterer i en uventet møte. Teddy funderer på en annerledes framtid for familien. Gustavo og Lucia hyrer inn forretningspartnere fra Gustavos fortid.