Ghost og Tommy planlegger å møte sitt nettverk av gjengeledere mens Angela planlegger overvåkning av det samme møtet.
Hennes bekymring for Ghost sin oppførsel blir sterkere og Tasha blander seg opp i klubben. Ghost og Angela fortsetter sin affære. Ghost og Tommy er enige om at gjengeleder Ruiz er bak angrepene.
Tommy slutter fred med Ruiz mens Angela avlytter en av medlemmene til Ruiz. Ghost glemmer Tashas bursdag; Tommys forhold til Holly blir dypere; og Angela har en familiekrise.