En munn er en munn
Ray lager en plan for å sende faren Mickey tilbake til fengsel. I mellomtiden trosser Abby Ray og tilbringer dagen med Mickey og barna hennes. Ray tar seg av to kriser som involverer filmstjerneklienter. Skuespilleren Sean Walker mottar en truende melding hjemme, og actionhelten Tommy Wheeler blir utpresset med en sexvideo.
Ray, Abby og barna besøker Bel Air Academy, i håp om at Bridget kommer inn på skolen. Dagen blir avbrutt når Ray må ta seg av en sak på et Beverly Hills-hotell. Mickey, Bunchy og Daryll kjører ut til Palm Springs for å besøke Mickeys eks, Claudette. Terry starter et romantisk forhold med sykepleieren Frances. Ray finner ut at etterforskningen mot Mickey har blitt lukket.
Ezra har en ulykke og trenger legehjelp. Terry og Frances kommer nærmere hverandre, men ting er kanskje ikke som de ser ut til. Bunchy mottar en sjekk og drar på husjakt. Mickey besøker uventet Ezra for å løse problemer fra fortiden. Senere får Ray og Avi noen veldig dårlige nyheter.
Ray prøver å få Van Millers etterforskning lukket. Ezra blir klargjort for operasjon, men han vandrer bort. Bunchy flytter inn i det nye huset sitt, men innflytningsfesten kommer ut av kontroll. Ray finner ut at Mickey setter barna hans i fare og går etter ham.