Lure-Pete
En svindler (Giovanni Ribisi) på flukt fra en brutal gangster (Bryan Cranston) søker dekning fra fortiden ved å overta identiteten til cellekameraten Pete, og ordner en "gjenforening" med Petes familie: En fargerik, dysfunksjonell gruppe som kan trekke ham inn i en like farlig verden som den han vil unnslippe, og kanskje gi ham en smakebit av den kjærlige familien han aldri har hatt.