Jett
Den nylig prøveløslatte mestertyven Daisy «Jett» Kowalski ønsker å bli lovlydig, men forbrytersjefen Charlie Baudelaire ber henne stjele en ring fra Miljan Bestic, en østeuropeisk forbryterkonge som bor på Cuba.
Jett blir tvunget til å planlegge et ran på lokalene for et eksklusivt pokerspill. Baudelaires sønn Junior fortsetter å irritere faren.
Jett sporer opp Frank Sweeney, en brutal gangster hun og Blair jobbet for ti år tidligere.