Mayans M.C.
Mayans søker svar hos en lokal gjeng når Galindo-verdenene nord og sør for grensen kolliderer.
Buho/Muwan
MC-alliansene blir satt på prøve, og Galindo-familien tar i bruk noen ukonvensjonelle metoder.
EZ må stadig vise hva han er god for, når gjengen på begge sider av grensen må håndtere den harde virkeligheten.