Et monsters bekjennelser
Etter at Peter Frederiksen arresteres i Sør-Afrika, begynner journalistene Helle Maj og Jørn Stjerneklar å gå gjennom opptak fra et gammelt intervju. Det blir starten på en jakt på sannheten om de menneskene som døde rundt ham.