Ally møter firmaets andre grunnleggende partner når hun må forsvare ham i retten for å ha å ha kjøpt tjenestene til en prostituert, og hun føler seg som en prostituert selv når Fish spør henne om hun kan date en mulig kunde.
Ally føler på skyldfølelsen når hun blir spurt om å holde minnetalen i begravelsen til jusprofessoren som hun en gang hadde en affære med.