Stikk i strid med rådet fra sin beste venn, Ellie, prøver Jules å holde tritt med tjueåringene, og dummer seg loddrett ut i forsøket.
Når Jules ved et uhell forteller Grayson at han er kjekk, og han ikke sier noe tilbake, gir hun seg selv i oppdrag å få ham til å innrømme at hun er sexy. Med litt hjelp fra Laurie og Ellie avdekker Jules den ultimate plan for å sette Grayson på plass. Samtidig føler Elli at hun har forfalt etter fødselen til Stan, og Bobby og Travis forsøker å finne noe som kan knytte dem sammen.
Jules angrer bittert når hennes eksmann, Bobby, og Grayson blir gode venner over en golftime hun fikk organisert for å bidra til å øke Bobbys selvfølelse. I mellomtiden overrasker Laurie til og med seg selv, når hun tar på seg en ny klient for å bevise sin verdi for Jules.
Når Josh forteller Jules at han er forelsket i henne, vet hun at tiden er inne for å avslutte ting med ham. Dessverre for Jules er hun ikke den beste til å endre relasjoner uten å såre andre, men heldigvis har hun venninnene Laurie og Ellie til å hjelpe seg. I mellomtiden setter Bobby, Grayson og Andy både penger og ære på spill, over et slag golf.