Alt for Norge
The Norwegian Americans are staying at Halne Fjellstuggu for afterski. Freddy Kalas is today's guest when the participants toast the country.
The Norwegian Americans are getting dressed in bunads. Mark's inner tourist guide wakes up at Eidsvoll, and in Oslo, they join the children's parade.