City of Angels
Angel flytter til Los Angeles hvor man møter en fremmed som opplever visjoner av folk som er i nød; en ulykkelig Cordelia, og en kvinne som lever i frykt for en mektig vampyr.
Oz ankommer LA med en ring fra Buffy som må holdes borte fra Spiker for enhver pris. Ringen kan gi Angel evnen til å være usynlig, og være ute i dagslys.
Mens Doyle tar seg av en demon som har kommet for å få tilbake lånet sitt, kjemper Cordelia og et spøkelse om retten til å bo i en vakker leilighet med begrenset husleie.
Under et sensitivitetsseminar for Kates polititeam blir det problemer, med nesten katastrofale konsekvenser, når Angel prøver å finne ut hvem som har satt en pris på Kates liv.