Charlie og Kates konkurranse om hvem som er den beste terapeuten fører til krig når Kate stjeler Patrick, en av Charlies gruppepasienter.
Charlie faller for Jens' attraktive forretningspartner, Lori, men finner fort ut at hun synes terapi er svindel. Patrick føler at hans mors sinte spøkelse forfølger ham og spør Charlie om råd.