Autopsy
Denne timelange America Undercover-dokumentaren utforsker flere av de mest provoserende sakene til Dr. Michael Baden, en tidligere overlege i patologi i New York City, som har utført mer enn 20,000 autopsier gjennom de siste 32 årene.