Vannfilter
Ben, Gwen og Max sin tur til Niagarafossen blir avbrutt når det grusomme Hydromander-uhyret truer dem og de andre turistene.
Mens han gjør rent bord i et Sumo Slammers videospill, får Ben ideen om å vinne en ordentlig wrestling-kamp. Det er før en skremmende wrestler kalt Jern-Kyle bestemmer seg for å gjøre kampen til en virkelig utfordring.