BMF
Meech og Terry starter en ny virksomhet når de innser at de kan bruke en matvogn som skalkeskjul for å selge dop til fabrikkarbeidere. Lopez har materiale som viser hvem som drepte Jay-Mo.
Meech og Terry oppløser 50 Boyz og etablerer et nytt system for å få solgt dopet sitt og håve inn pengene uten unødige mellommenn. Samtidig blir det hemmelige forholdet mellom Kato og B-Mickie kjent.