Butterfly
David Jung er en mystisk amerikansk eks-etterretningsagent som skjuler seg i Sør-Korea. Livet hans går i tusen biter når konsekvensene av en skjebnesvanger beslutning fra fortiden hjemsøker ham. Han blir jaget av Rebecca, en dødelig ung snikmorder, og Caddis, den skumle spionorganisasjonen hun jobber for.