Clarice
Ett år etter "Nattsvermeren" utforsker "Clarice" den ukjente personlige historien til agent Clarice Starling når hun kommer tilbake på jobb for å jakte på seriemordere og seksualforbrytere mens hun navigerer politikken i Washington, DC.