Common Side Effects
De tidligere klassekameratene Marshall og Frances avslører en ond plan om å tilintetgjøre en sopp som kan kurere alle verdens sykdommer.
Marshall møter sin gamle klassekamerat Frances og forteller en hemmelighet som kan forandre verden.