Condor
Hvilken ensomhet
Basert på filmen fra 1975, «Tre dager for Condor». Den unge analytikeren Joe Turner finner ut at CIA har brukt en algoritme han utviklet for å spionere på amerikanske borgere, og fører organisasjonen til en terroristplan som truer millioner av liv.
Nyheter om massakren på IEP sprer seg. Bob søker en alliert etter å ha lært at han må fjerne seg selv fra operasjonen for å finne Joe. Reuel stiller spørsmål om Maes kunnskap om Sams nylige oppførsel.
Når innsatsstyrken nærmer seg tvinges Joe til å flykte med Kathy. Marty mistenker at det kan være en muldvarp i teamet. Reuel bekymrer seg stadig mer om Bobs lojalitet. Joes søken etter svar fører ham til to viktige personer fra fortiden.
Reuel og Marty håper Caleb Woolf vil være nøkkelen til å fange Joe. Bob forsøker å få ut informasjon fra Joubert. En plan settes i gang i Riyadh.
Mae tortureres av vedvarende spørsmål angående ektemannens død. Caleb forteller Joe om CIA-kilden sin. Joubert og Boyd møtes i Kathys hus og gjør en kritisk oppdagelse.