Paradise
Det er bare en ny dag i Paradise inntil agent Xavier Collins oppdager at én av verdens mektigste enkeltpersoner har blitt ondskapsfullt myrdet. Xavier analyserer åstedet for forbrytelsen mens han minnes det komplekse forholdet han hadde med offeret.
Agent Xavier Collins blir avhørt. Samantha Redmond (kodenavn Sinatra) begynner å berolige lokalsamfunnet idet hun reflekterer over hvordan hun kom til Paradise.
Xavier, isolert, søker svar på egen hånd og vender seg med forsiktighet til dr. Gabriela Torabi. Samtidig føler Billy og Jane presset fra Robinsons etterforskning.
Innbyggerne i Paradise feirer på det årlige karnevalet. Xavier og Billy dykker dypere inn i etterforskningen sin.
Xavier og Robinson setter planene sine i bevegelse, mens Sinatra jobber for å bevare status quo i Paradise.