Bausjen
Follos fineste
Politiet i Follo har store utfordringer på alle fronter og blir tvunget til å prioritere. Det viktigste først: De må bli bedre på SoMe. Kjetil og Tina bruker arbeidsdagen på å forberede seg til hyttetur, mens Øystein måler muskler mot en nyansatt.
Fuck en Bausj
Øystein drømmer om å være byens helt, men blir hele tiden satt i skyggen av brannvesenet. Kjetil har fått et godt øye for Tina, men møter konkurranse når hun blir bedt på date av en mann i fotlenke.
En video av «police brutality» blir spredt i sosiale medier. Derfor blir Are og Øystein pålagt å gå med kroppskamera. Kjetil og Tina blir forstyrret av en psykisk ustabil mann. PK blir sendt på Debatten for å snakke om politivold.