Cowboy Bebop
Et tullete mannskap av dusørjegere jakter på de farligste kriminelle i galaksen - de vil redde verden til riktig pris. Dusørjegerne Spike, Jet og Faye, leter etter arbeid, men den største utfordringen er å unnslippe Spikes fortid.