Space Dandy
The Search for the Phantom Space Ramen, Baby
Fattig og tatt, prøver gjengen og Dandy å spore opp en fremmed kokk kjent for å lage Phantom Ramen.
Etter at skipet hans blir beslaglagt, reiser Dandy sammen med en mystisk fremmed jente som har makten til å fange bevisstheten hans i kroppen til en utstoppet rompingvin.