Cuban Chrome
Reservedeler
Fernando og Roberto oppdager at veivakselen og stemplene på en Bel-Air er ødelagt. I Cuba er det nær inntil umulig å finne slike reservedeler. Finner de det de trenger?
President Obama og president Raul Castro kunngjør at USA og Cuba skal gjenoppta diplomatisk kontakt. Michel forteller faren de sjokkerende nyhetene.