Curvy Brides
Følger søstrene i Curvaceous Couture, Yukia og Yuneisia Harris, når de prøver å hjelpe kvinner i alle fasonger med å passe inn i drømmekjolen.
Søstrene Yukia og Yuneisia spesialiserer seg på formfulle bruder. I salongen selger de designerkjoler i størrelser som passer virkelige kvinner.
Yukia og Yuneisia bestemmer seg for å hjelpe to bruder som har ofret mye for å hjelpe andre.