Danger Force
Helten Captain Man og oppfinneren Schwoz rekrutterer fire barn til å trene som superhelter ved sitt akademi for kommende talenter, hvor de lærer unge helter å utnytte superkreftene sine og bekjempe kriminalitet som et lag.
Danger Force og Captain Man går i dekning som skurker på Banke-Kjelleren, for å fange en kjeltring. Hvis de blir avslørt, må de slåss med alle de tøffeste skurkene i Swellview på en gang.