Deadly Legacy
Politiets offiser Jason Moran fra Cook Countys kaldhøstegruppe prøver å identifisere åtte tidligere uidentifiserte ofre for seriemorder John Waye Gacy.
Bill Bundy
Etterforsker Moran gjenåpner saken om seriemorderen John Wayne Gacy. 8 av 33 ofre ble ikke identifisert. Var Bill Bundy offer for "The Killer Clown"?
Etterforsker Moran gjenåpner saken om seriemorder John Wayne Gacy. Jimmy Haakenson har vært savnet i 40 år, og familien lurer på om Gacy står bak.