Dear White People
Chapter I
En avsløring om kjærlighetslivet til radioverten Samantha White setter henne i en pinlig situasjon når hun leder protesten mot en blackface-fest på universitetsområdet.
Chapter II
Etter forsidehistorien om festen, begynner den sjenerte reporteren Lionel å komme ut av skallet og omfavne sin sanne identitet.
Coco gjør seg klar til en eksklusiv aften, men en krangel med Sam bringer frem minner fra vennskapet deres og forskjellene som drev dem fra hverandre.
Reggies venner drar ham med seg vekk fra byen for å muntre ham opp etter for mye grubling om revolusjonen og Sams nye kjæreste. Men kvelden tar en uhyggelig vending.