Defiance
Nolan og Irisa er ute etter en morder som har sendt ut dødelige insekter mot byen.
Kenya blir bortført i romvesenenes ødemark når hun drar for å ordne opp i NeedWant-arbeideren Tirras vanskeligheter.
Nolan og Amanda møter fare utenfor byen, mens Irisa blir konfrontert med fortiden (og gir noen en omgang juling).