Counterpart
The Crossing
FN-byråkraten Howard Silk finner ut at han har en dobbeltgjenger i en parallell dimensjon som er i ferd med å snu livet hans på hodet.
Mens Emily Prime krysser sider for å avsløre sannheten om drapene, sørger Prime for å holde seg nær Howard mens han kjemper for å stoppe Baldwins retur til den andre siden.
Etter å ha avtalt og bytte plass med Prime, oppdager Howard noen sjokkerende forskjeller med hans liv på den andre siden.
Mens Howard gir seg ut for å være Prime, får han innsikt i livet på den andre siden. Jakten på en muldvarp i OI avslører nye detaljer om sikkerhetsbruddet.
Mens Baldwin konfronterer Clare med et krav om at hun skal overholde avtalen deres, frembringer Primes etterforskning av spionasje, en uventet mistenkt i OI.