Dexter: Original Sin
Når hans blodtørstige lyster ikke kan ignoreres lenger, må en ung Dexter Morgan lære å fokusere sitt indre mørke når han går fra å være student til hevngjerrig seriemorder med veiledning fra sin far.
Dexter går etter en lånehai med forbindelse til Batista. Deb inviterer til fest.