Doctor Odyssey
Idet Max, Tristan og Avery navigerer forholdet sitt, avverger mannskapet tilnærmelser fra passasjerer; med økende lyst og lidelser som sprer seg raskt, haster Max og teamet for å gjenopprette orden.
The Odyssey blir overveldet av en bølge av syke pasienter; Tristans nye romanse skaper sjalusi; kaptein Massey må bringe skipet i sikkerhet midt i en orkan.
Det er Halloween på Odyssey, med en kostymekonkurranse med høy innsats; når en zombie-liknende sykdom plager utvalgte passasjerer tar festlighetene en mørk vending; Avery og Max setter ut på et redningsoppdrag.
Når en rik familie chartrer The Odyssey for et ukelangt bryllupscruise, følger alle med på «bridezillaen» mens hun skaper kaos; kjærlighet og lyst klarer å finne veien gjennom luften og det flyr gnister blant mannskapet.