Dr. Death
Når den brilliante, men sosiopatiske nevrokirurgen Dr. Christopher Duntsch i Texas gir pasientene sine varige men, eller i verste fall tar livet av dem, sverger legene Robert Henderson og Randall Kirby å stoppe ham før han skader flere.
Duntsch begynner å jobbe i Texas. Henderson og Kirby får en alliert i rettsvesenet for å stoppe Duntsch.