Eagleheart
Eagleheart følger US Marshal Chris Monsanto som bekjemper forbrytelser med sine to partnere: den litt trege Brett og regelrytteren Susie. De tar dopsmuglere, kunsttyver, kidnappere og svindlere, og det ender i vold og dødsfall.