episode
En ny alkoholholdig energidrikk tar livet av studenter ved universitetet i San Diego. NTSF må samarbeide med FDA trass i deres gjensidige mistillit, for å følge opp et spor.
Trent er suspendert fra NTSF, og hans gamle nemesis - den rullestolbundne agent van Damme - erstatter ham. Mens Trent er hjemme alene, må han forsvare seg mot terrorister som er ute etter å drepe ham mens forsvarsverkene hans er nede.
En delfinseriemorder herjer, og NTSF har ingen ledetråder før Trent besøker den farligste delfinseriemorderen i fangenskap for å finne ut noe om den nye morderen før Sam og Jessie blir de neste ofrene.
En stripper-astronaut stjeler romfergeplanene og selger dem til Mexico. Nå må NTSF dra inn i Mexico og stoppe den onde president Felipe Calderon før de slår USA i romkappløpet.