Fantasmas
Gjennom introspektive og fantasifulle historier legger Julio Torres ut på en reise for å finne sin gulløsters-ørering.
Etter å ha vraket deltakelsen i en kredittkort-reklame, takker Julio motvillig ja til en ny stilling i en superhelt-franchise.
Julio lærer en ny måte å unngå eksistensbevis. Vanesja funderer over meningen med livet sitt. Bibo forfølger en ny lidenskap.