Los Espookys
El Exorcismo
Seriepremiere. Fire venner - Renaldo, Andres, Ursula og Tati - starter en ny forretningsvirksomhet basert på deres felles forkjærlighet for grøss og gru, og de får Renaldos onkel Tico til å hjelpe dem med markedsføringen.
Sesongfinale. Andres og Ursula må planlegge en innbilt drøm for en insomnia-pasient, mens Renaldos sminkør-evner blir satt på prøve i L.A.