Fatal Destination
Baja Noir
En rik mann blir drept på ferie ved kysten, og kjærlighet, bedrageri og svik avsløres i en sak preget av griskhet og ambisjoner under solen i Mexico.
Vårferien til en tenåring i Myrtle Beach blir et mareritt når hun forsvinner i natten. En ti år lang leting avdekker hemmeligheter og lyssky affærer.
En mann på ferie i New Orleans blir funnet død på hotellrommet sitt, og åstedet er dekket av nifse symboler.