Ferro
[Kommer 6. november]. Tiziano Ferro har aldri likt å skjule seg for andre, og nå, etter å ha blitt 40, er han klar for å vise alle et nytt, viktig kapittel i livet sitt. En reise som skal gå gjennom byene som er viktigst for ham: Milano, Los Angeles og Latina. Ferro er den originale og åpenhjertige historien om en av verdens mest berømte italienske sangere.