First Kill
Å forelske seg er vanskelig for tenåringene Juliette og Calliope, siden den ene er en vampyr og den andre en vampyrjeger - og begge er klare til å drepe for første gang.
First Kiss
Foreldrene hennes oppfordrer henne til å bytte ut blodpillene med ekte vare, så Juliette ser seg ut den nye jenta Cal, som også er under press fra familien.
First Blood
Det finnes flere spørsmål enn svar i det sjokkerende kjølvannet av Noahs fest. Juliettes mor trekker forhastede slutninger. Et monster fokuserer på Cals familie.