For alltid
Ekteparet June og Oscar lever et behagelig, men forutsigbart forstadsliv i California. De har i årevis hatt de samme samtalene, spist den samme maten og tatt behagelige ferieturer til det samme leiehuset ved sjøen. Men etter at June overtaler Oscar til litt forandring, fører en uforutsett hendelse til at forholdet deres endres, og de må avgjøre om de faktisk er ment for hverandre.
Oscar hjelper Mark med å forberede seg til en date, og June og Kase gjør en oppdagelse.