Upload
Velkommen til opplasting
Etter at en selvkjørende bil krasjer, blir Nathan lastet opp til Lakeview, hans kjærestes families liv etter døden. Der møter han kundeservicerepresentanten Nora.
Fem stjerner
Nora prøver å få opp vurderingen sin slik at sjefen skal godkjenne opplastingslånet til faren hennes. Nathan venner seg til den nye verdenen sin ved hjelp av en av Lakeviews psykologer.
Forskere prøver å laste ned en bevissthet til en klonet kropp. Nathan går i sin egen begravelse, og Nora avdekker et mysterium i forbindelse med dødsfallet hans.
Nora tror hun kan ha feilbedømt Nathan. Nathan og kjæresten hans, Ingrid, blir intervjuet om utfordringene ved en romanse mellom et levende menneske og en opplastning.
Vapelungen til Noras far blir verre, mens Nathan, vennen Luke, og Dylan, en opplastet tenåring med en kropp som ikke holder følge med alderen, besøker et hackermarked i cyberspace.
Nathan blir satt ut når Nora drar på en Nitely-date. Ingrid inviterer Nathans niese på overnatting. Nathan og Nora mistenker at hans skadde minner kan føre til en større konspirasjon. Luke krangler med Aleesha.