Avenue 5
I Was Flying
Seriepremiere. En teknisk feil på romcruiseskipet Avenue 5 fører til at kaptein Ryan Clark og mannskapet hans må håndtere en kundeservicekrise av astronomiske proporsjoner.
Judd bekymrer seg for ryktet sitt. Iris arrangerer en mottakelse med flere passasjerer i luksussuiten sin. Ryan og Billie er frustrerte over at mannskapet på broa ikke har noen svar, og de knytter bånd med maskinistene under dekk.