Our Flag Means Death
Stede Bonnet bytter ut livet som gentleman til et liv fullt av eventyr som sjørøver på sjørøverskuta Revenge. Mens han prøver å oppnå respekten til sitt oppsetsige mannskap, snur lykken hans etter et sammenstøt med kaptein Svartskjegg.
Etter å ha forlatt sitt gamle liv i jakten på eventyr må den tidligere aristokraten og nå sjørøverkapteinen Stede Bonnet ty til andre midler for å temme det oppsetsige mannskapet på skuta si, Revenge.
Mens Stede prøver å selge seg inn som «gentlemanpiraten», tar mannskapet hans en tur i håp om å kunne kreve løsepenger for resten av gislene. I Piratrepublikken er Oluwande bekymret for at Jim skal møte den notoriske Jackie.
Inspirert av Svartskjeggs visdomsord får Stede mannskapet på Revenge til å hjelpe ham med å skremme et handelsskip. Når Izzy konfronterer Svartskjegg med hans stadig nærmere forhold til Stede, sliter han med å gjøre det som må gjøres.