Furia
Politimannen Asgeir flytter til en idyllisk by på vestlandet. Etter en lokal konflikt møter Asgeir den mystiske kvinnen Ragna, og snart er de begge fanget i et nettverk av høyreradikale krefter som truer med å forandre Europa for alltid.