Furious
Fra utøvende produsent Liz Meriwether. FBI-agenten Alice Black (Emmy Rossum) jakter på en mystisk og beregnende kvinnelig seriemorder (Lola Petticrew). Begge søker rettferdighet på sin egen måte, og når livene deres flettes sammen, viskes grensen mellom rett og galt ut.