Gabbys dukkehus
Romskip
Gabby og Panda pakker opp sin første overraskelse, viser fram krympeevnene sine og drar på et mjau-tastisk oppdrag til dukkehuset.
Floyd gjør seg klar for en deilig matbit. Gabby henter posten i mjau-mjau-postkassen og forbereder seg på en actionfylt dag på katteskolen.
Super-Gabby og Super-Panda krymper for å redde dagen fra en rampete Katteklo. Klarer de å løse de morsomme gåtene hans?