GhostForce
Bananis; Faraok
"Bananice" er produsert av Andy Baker etter at han utilsiktet kastet Drake Millers basketball mot et spøkelsesobjekt.
Andy og Drake spiller basketball, men de vekker vanntanken Mizuos ånd. Dette skaper mange vanntankspøkelser som truer med å overvelde Ghostforce. Etter en misforståelse tror Liv Marlo er forelsket i henne.
Når Liv skal opptre på et talentshow med Mike og Andy, får hun sceneskrekk og stikker av. Professor Pascal lar klassen sin studere levende edderkopper. Mike er livredd fordi han har araknofobi.
Mike blir avhengig av et nytt mobilspill, og Andy kjemper mot Artiflame, et superraskt spøkelse som smelter sammen med en fyrverkerirakett.