Goliat
Om mus og menn
En utbrent advokat får sjansen til å gjøre det godt igjen når han går med på å føre sak om dødsskyld mot sitt tidligere advokatfirmas største klient.
Begynnelsen av edisjonen avdekker et oppsiktsvekkende nytt bevis som truer med å ødelegge Billy teori om saken.
Billy må strekke seg langt for å beskytte det fysiske beviset og forsvare vitnenes troverdighet.