Good Sam
Dr. Sam Griffith tar over som ny sjefskirurg etter at hennes sjef, Dr. Rob "Griff" Griffith, havner i koma.
Når dr. Sam Griffith sporer opp en anonym sykehusdonor med dype lommer, blir hun sjokkert når hun oppdager hvorfor giveren er så lojal mot faren hennes, Griff.